avatar Ten blog rowerowy prowadzi ipla z miasteczka Suchacz / Elbląg. Mam przejechane 19302.44 kilometrów w tym 1766.00 w terenie. Więcej o mnie.
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Kategorie

Wykres roczny blog rowerowy ipla.bikestats.pl
Liczniki na strone

• Sprzęt Krosik By Krzysiek :)

1 dzień ferii

Poniedziałek, 26 stycznia 2015 · dodano: 26.01.2015 | Komentarze 2

Pierwszy dzień ferii, więc zamiast siedzieć przed komputerem, wsiadłem na rower i pojechałem...

Robiąc spokojnie zdjęcie, w pewnym momencie wybiega pies (podobny do owczarka niemieckiego) i zaczyna się do mnie sadzić... Rowerem odstraszałem psa... odszedł kilka metrów to ja na rower i ile sił w nogach pojechał, spojrzałem na chwile za siebie i widzę że pies mnie goni to ja przyśpieszam, widziałem przez chwile na liczniku 49 na prostej. Po 500 m odpuścił a ja zjechałem na bok zjeść cukierka z wrażenia :D

Krótka przerwa i do domu...

Adrenaliny dzisiaj nie brakowało, tyle się ostatnio słyszy o psach co pogryzły kobiete,dziecko a dzisiaj szczęście w nieszczęściu... :)