avatar Ten blog rowerowy prowadzi ipla z miasteczka Suchacz / Elbląg. Mam przejechane 19302.44 kilometrów w tym 1766.00 w terenie. Więcej o mnie.
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Kategorie

Wykres roczny blog rowerowy ipla.bikestats.pl
Liczniki na strone

• Sprzęt Krosik By Krzysiek :)

Stegna,Elbląg i okolice

Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 1

Dość późno wyjechałem i zakładałem że przejadę około 100 km, no ale wyszło jak wyszło :P W Kamienicy spotkałem robert1973, krótko porozmawialiśmy i pojechałem dalej...czułem że łatwo nie będzie mimo że słońce "grzało" to jednak wiatr był strasznie męczący. Za Marzęcinem zatrzymałem się aby posmarować łańcuch bo jakoś tak dziwnie hałasował :D.

Do Stegny czyli jakieś 35km wiatr twarzowy (jazda 15-20km/h). Z Stegny do Kątów pojechałem terenowo.
ścieżka
krótki postój

Powrót już był nieco lżejszy bo z wiatrem :D. Od setnego kilometra zacząłem być głodny, z każdym kilometrem głód był coraz bardziej silniejszy.
W pagórkach niestety telefon mi padł więc trasa ucięta. Więc trasa dalej wyglądała tak : Łęcze-Suchacz (podjadłem i się napiłem ciepłej kawy) - Tolkmicko - Łęcze (pojechałem zobaczyć czy od skrzyżowania Suchacz/Łęcze robią coś z tym odcinkiem, szybko się przekonałem, że jednak nic nie robią więc wróciłem tą samą drogą do Suchacza) - Suchacz. Miałem chęć pojechać do Elbląga, ale jakoś samemu mi się odechciało a tak to była by dwu-setka :D Będą kolejne okazje...
Po 20 zrobiło się ciemno ale księżyc tak jasno świecił że nie potrzebowałem latarki.
Port w Tolkmicku
I tak spędziłem piątkowe popołudnie.