avatar Ten blog rowerowy prowadzi ipla z miasteczka Suchacz / Elbląg. Mam przejechane 19302.44 kilometrów w tym 1766.00 w terenie. Więcej o mnie.
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Kategorie

Wykres roczny blog rowerowy ipla.bikestats.pl
Liczniki na strone

• Sprzęt Krosik By Krzysiek :)

Trzecia setka....

Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 · dodano: 03.08.2015 | Komentarze 4

Kolejna setka w sierpniu. Dziś wybrałem się na Pasłęk przez Milejewo,Kamiennik Wielki...chyba ostatni raz bo droga straszna....
Z Elbląga do Pasłęka jechało sie dobrze, pusto na drogach, pogoda sprzyjała.

Gdy przyjechałem do domu kurier przywiózł pulsometr, więc rundka 10km na Tolkmicko.

Kategoria 100-150

ipla
| 09:38 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj No forum nie działa i ciężko się jakoś zgadać :/
kbialy2002
| 09:36 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj No pięknie ale dlaczego sam jeździsz... dawaj jakiegoś sms-a i dzida...
kgrzany
| 15:41 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj Kurde, nie ogarniam mego telefonu
Chodzi oczywiście o berlinkę, Kamiennik Wlk i podjazd
Mam nadzieję że to już poprawnie będzie
kgrzany
| 15:36 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj No to jedź z Milejewa do berliński i dalej techniczną do Kamienia, a tam druga w lewo z pięknym pojazdem i równiutkim asfaltem. Omijasz właściwie wszystkie dziury
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala