avatar Ten blog rowerowy prowadzi ipla z miasteczka Suchacz / Elbląg. Mam przejechane 19302.44 kilometrów w tym 1766.00 w terenie. Więcej o mnie.
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Kategorie

Wykres roczny blog rowerowy ipla.bikestats.pl
Liczniki na strone

• Sprzęt Scott

Skandia - Kwidzyn

Sobota, 3 października 2015 · dodano: 03.10.2015 | Komentarze 3

Nie ukończyłem dziś maratonu, 2 tygodnie nie jeżdżone i tydzień chorowania zrobiło swoje ale podsumowując :
18 w klasyfikacji generalnej w M2
12 w klasyfikacji drużynowej.

Kategoria 0-50, Zawody

KasiaKasia
| 09:09 piątek, 9 października 2015 | linkuj Pewnie i tak nadrobisz to szybko :)))
ipla
| 12:31 środa, 7 października 2015 | linkuj Niestety za dużo ostatnio chorowałem i formy nie było.
KasiaKasia
| 03:13 środa, 7 października 2015 | linkuj Ja ciebie dość szybko widziałam byłam pewna, że już wróciłeś jeszcze dodałam, ale Karol jest mocny już z powrotem jest no cóż , mimo wszystko gratuluję miło było ciebie zobaczyć :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad